Nythän se taas myrkyn lykkäsi, Luna satuttanut jalkansa jossakin eikä astu toiselle takajalalleen juuri ollenkaan. Homeopaattista Arnicaa olen sille nyt lykännyt suuhun pariin otteeseen ja Rimadyliäkin löytyi varastoista. Mulla on noita homeopaattisia purkkkaupalla mutta edelleenkin olen niitä huono antamaan, kun en millään opi mihin vaivaan mikäkin on tarkoitettu. Tule apuun Arja ! Tosiaan Arjalta olen monen monta vinkkiä saanut mutta pitäisi kaikki aina laittaa paperille ettei unohdu.  Arja, jos nyt luet tämän niin oletko kiltti ja laitat mihin vaivaan ja millä annaostuksella sopii Arnica D30, Belladonna D30, Apis D 12. Lisäksi löytyy Rhus Tox 6 C ja Merc Viv 15 C jotka joskus olen hankkinut lemmikkitarvikeliikkeestä. Tuo Arnica on muistaakseni sellainen joka sopii tulehduksiin ja lihasrevähdyksiin ym......?

Oma vatsa alkaa asettua ja elämä on taas huomattavasti helpompaa. Mulla on nyt dosetti, siis sellainen lääkeannostelija mikä vanhuksilla on :) En millään muista ottaa kaikkia tarvittavia lääkkeitä ja vitamiineja joten pakko oli turvautua tuollaiseen vanhusten lääkelokerikkoon, hieno peli ! Mä olen siis nyt todistetusti vanhus kun en lääkkeitäkään muista ilman dosettia :)

Oli se vaan hienoa ostaa Paola Suhosen suunnittelema peti, ihan vaan Mantan pyllyä varten :) No on siinä kyllä joku muukin välillä torkahtanut :)

012-normal.jpg

Valoa syksyyn. märkään, kylmään ja pimeään, tuikkuja taas kuluu.

003-normal.jpg

008-normal.jpg