Nyt on sitten Riinen sulho valittu, joten ei muuta kuin odottelemaan seuraavaa juoksua joka on todennäkoisesti joskus syyskuun paikkeilla. Tylsät talvipennut siis tiedossa, mutta eiköhän niistä selvitä, jos niitä meille vaan saadaan aikaiseksi. Isäksi valittu komea Zinnia's Isle de Noir,  jonka takaa tulee niin mahtavia Steadwyn koiria, eikä noissa Zinnia's koirissakaan valittamista ole, tykkään kovasti :)

Zinnia's Isle De Noir " Nicky"



Valitettavasti en tiedä kuka on kuvaaja, mutta toivottavasti en ole suurta rikosta tehnyt kun nappasin kuvan Zinnia's sivuilta.

Huldalla on juoksu parhaillaan, parhaat päivät käsillä joten tytöt muuttaa seuraavaksi viikoksi alakertaan. Olen ajatellut Huldan sterilisoida pikimmiten, täytyy vaan huomenna soitella tämän alueen eläinlääkärit läpi ja kysellä vähän hintoja. Hintahaarukka kun saattaa olla aikamoinen ihan saman kaupungin sisälläkin. Onpa sitten yksi juokseva narttu vähemmän  täällä talossa :)

Itse olen edelleenkin kamalassa keuhkotaudissa, marraskuun puolesta välistä saakka........Välillä on muutama parempi päivä ja sitten taas yskä ja nuha palaa. Allergialääkkeitäkin olen popsinut kun olen ajatellut jos olen allerginen mutta eipä nuo tunnu oloa yhtään helpottavan.

Aikoinaan aloittamani "orkideaharrastus" ei mennyt ihan putkeen ja enää 2/5 on hengissä,  kävinkin nappaamassa pari uutta koristeeksi tuonne kukkapöydälle :)



Sen sijaan jouluksi hankittu Amaryllis on päättänyt kukkia nyt oikein urakalla, neljäs kukkavana meneillään :)



Huomenna Perjantai, jes !  Huldan kanssa ollaan luvattu huomenna lähteä " tärpeiksi "  entiselle sulhaselle, "pennunsiemen" testiin :D