Arttu-pappaa alkaa kai osittain dementia vaivaamaan, tai mikälie. Minä olen nukkunut viikkokaupalla Mantan kanssa pikku-makuuhuoneessa, kun en ole sitä sinne raaskinut oven taakse yksin laittaa. Se nimittäin temuaa öisin Pommi-kissan kanssa eikä kukaan nuku. Isäntä on siis nukkunut muiden koirien kanssa makuuhuoneessa, tai yrittänyt nukkua. Alkuviikosta hän vasta minulle ilmoitti että Arttu on ajoittain öisin kävellyt pitkin kämppää levottomana ja ollut kuin eksyksissä, eikä hän huono-unisena ole tietenkään saanut kunnolla nukuttua. Sunnuntain-maanantain välinen yö meni sitten minultakin valvoessa tuon kävelyn takia ja sen takia asia tuli ylipäätään puheeksi. No vaihdettiin sitten isännän kanssa huoneita että hänkin saisi välillä nukuttua. Nyt minä nukun makuuhuoneessa ja hän pikkumakurissa oven takana. Ja kuinka ollakkaan, hyvin on kaikki nukuttu . Arttu on meinannut öisin aloittaa sen haahuilunsa, mutta olen sen pyytänyt takaisin makuuhuoneeseen, laittanut portin kiinni, sanonut että nyt nukutaan ja niin on nukuttu loppuyö taas aamuun saakka. Olen sille antanut nyt pientä annosta Norocarpia kun on ollut liukasta ja silläkin on ulkoilut olleet välillä vähän hankalia. Saattaahan se olla että jonkinlaista kolotustakin on ollut ja sen takia nukkuminen on ollut mitä on. Vanhahan tuo pappa jo on, joten ihmehän se olisi jos ei niitä vaivoja alkaisi olla. Seuraillaan sen kanssa tilannetta...

Ihmeellinen tilanne, kolme näyttelykelpoista koiraa huushollissa samaan aikaan :) Nyt sitten mietin näyttelyitä keväälle ja alkukesään, näyttelyitä on lähialueilla ihan mukavasti, kun vaan nyt tietäisi ketä mihinkin ilmoittaa. Ihan ajattelin niitä nyt yksitellen käyttää, pääsee yksin reissatessa helpommalla yhden koiran ja häkin kanssa. Eikä toisaalta mitään järkeä useampaa mukana kuljettaakkaan, kun ei niitä sertejä ole kuitenkaan kuin yksi jaossa. Sitähän en tiedä napsahtaako nekään koskaan kohdalle, mutta niinkuin olen aiemminkin sanonut, ei niitä kukaan kotiinkaan tuo :)