Tänään hain postista perjantaina Riinelle tilaamani kevythäkin. Riine siellä jo kävi vähän keksejä syömässä ja tietty kaikki isotkin ehti jossain välissä sinne itsensä ängetä. Tytöt mahtuu sinne sopivasti mutta pojille meinasi tehdä tiukkaa, tai kyllähän ne sinne makoilemaan mahtuu mutta seisominen on niin ja näin.

Kynsienleikkauspäivä tänään ja voi sitä tahtojen taistelua Riinen kanssa, se taistelee viimeiseen saakka ettei niitä kynsiä vaan leikata. Pitkän painin jälkeen sain sen kainalooni siihen malliin että leikattua tuli. No samat painit on painittu muidenkin kanssa joten nou hätä, normia tää vaan on :) Mulla on vaan sellainen tapa että ne kynnet leikataan kerralla ja kaikki ja vasta sitten palkitaan, en todellakaan ala joka hiton kynnen jälkeen palkkaamaan ja maammelaulua veisaamaan onnistuneesta kynnestä :)

Univelkaa alkaa olla meikäläisellä aikalailla kun yöt menee jotakin helvetin "huutajalintua " kuunnellessa, oikeasti puoliltaöin alkaa sellainen huuto tuolla pihalla että. En tiedä mikä lintu on kyseessä mutta puolen minuutin välein päästää kurkustaan sellaisen huudon että....ja kun kuuma on niin olisi ihan kiva jos voisi pitää ikkunan auki....ei voi. Parina yönä koiria yöpissalle päästäessä olen haravan kanssa käynyt husimassa noita raja-aidan kuusia mutta paskat huuto sen kun yltyy, ei kiva, alkaa hermo mennä :)

Facebookista osui silmiin seuraava viisaus/ mietelause, mikä lie. Asiaa ihan täysin !!

Ennen kuin tuomitset minut; pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon minäkin kompastuin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein. Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni jos vielä haluat tehdä niin. !

Hyvää loppuviikkoa kaikille !!