Alkaa olla pääsiäisen pyhät vietetty ja tänään en ole juurikaan tehnyt yhtään mitään, yhden koneellisen pyykkiä pesin ja lattiat vetelin imurilla, siinä kaikki. Niin ja lihapullia väsäsin pellillisen että saadaan jotain napostella kun en kunnon ruokaa ole viitsinyt tänään tehdä. Ai niin, koirille oli puurot uunissa myös :) Hitto, olenhan mä siis jotain kuitenkin tehnyt....

Eiliset kavereiden hääjuhlat oli ihan kivat ja hääpari kaunis tottakai. Ruoka oli mahtavan hyvää mutta itsellä ei kamalasti menojalkaa vipattanut kun olin autolla liikkeellä. Lähdinkin pirskeistä pois jo hyvissä ajoin ja olin kotona jo ennen kahdeksaa illalla. Isäntä sinne vielä jäi mutta kyllä tuokin sitten kotiutui ihan ihmisten ajoissa :) En jotenkin jaksanut alkaa järjestelemään koirille pissattajaa ja ruokkijaa joten päätin itse tulla ne hoitamaan.

Riine vietti tässä pyhinä 2 v synttäreitä ja päätti siinä samassa alkaa pudottaa turkkiaan oikein urakalla, katsotaan lähteekö kaikki vai pudottaako vaan vähän pohjavillaansa. No näyttelyihin en sitä nyt sitten taida saada, aikaisintaan joskus syksyllä ellei sitten ole astutettu ennenkuin turkki on takaisin, katsotaan sitten mitä tehdään......

Synttärikukat pojallemme Jesselle joka tänään täyttää kokonaiset 24 v..........olen mä kyllä jo aika vanha muija, hui  :D

DSC01153-normal.jpg