Voi että on ollut tylsää, kaikki päivät ihan samanlaisia, plääh. Tuntuu ettei mitään tapahdu. Sukkia olen kutonut tottakai, mutta nyt siirryin tekemään lasten sukkia. Ja elämäni ensimmäiset lapasetkin sain aikaiseksi, vielä saa muutamat lapaset valmistua, ennenkuin olen tyytyväinen lopputulokseen :)

002.jpg

Marjoja olen kovasti pakastellut, vaikka niitä en itse ole päässyt keräämään. Mustikoita on nyt pakkasessa 20 litraa ja mansikoita muutama litra. Tänään lupasi kaveri tuoda viisi litraa puolukoita, saan vispipuurotarpeet talveksi, hän on myös kerännyt minulle mustikat. Kanttarelleja löysin taas tuosta omalta tontilta sen verran, että olen niistä isännälle saanut parit kastikkeet tehtyä. Kovasti on nyt kuulemma kanttarelleja ja tutut on niitä keränneet litrakaupalla. 

Mantan kanssa poikettiin eilen Kouvolassa koiranäyttelyssä. Helteinen päivä oli, vaikka edellisenä päivänä säätiedotus lupasi sadetta koko päiväksi. Onneksi muuttui tiedotukset parempaan suuntaan, kun niitä aina välillä kävin tutkailemassa. Kamala sumu oli aamulla kun lähdin ajamaan Kouvolaan, mutta pikkuhiljaa se siitä kirkastui ja saatiin nauttia auringosta. Näyttelytuloskin oli mitä parhain. Manta AVO ERI 1 SA PN 2 SERT, tuomarina ruotsalainen Hans Almgren.

004.jpg

Pikku-Dinnyn piti eilen tulla mummolle yökylään, mutta ovat siellä nyt sairaana, joten en saanutkaan tänne yökyläläistä.  Tänään on Heinolan näyttely ja lähdenkin sinne nyt sitten turistiksi katselemaan. Vähän on itselläkin kyllä kipeä olo, toivottavasti en nyt tulisi kipeäksi. Huomenna on aika ortopedille ja jännityksellä odotan mitä tuleman pitää...