Pikkutyttö alkaa jo olemaan voimissaan ja painoakin on tänään kertynyt ihan kivasti. Olen saanut aika ikävääkin palautetta siitä että on väärin yrittää elvyttää hiipuvaa pentua . No olkoon miten on mutta kaikkeni olen tehnyt pienen hyväksi. Minulla on täällä ollut niin harvakseltaan pentuja että minulla on kyllä aikaa ja halua niiden kanssa pelata ja tehdä kaikkeni.  Ehkä se sitten on niin että jos olisi vaikka 5 pentuetta vuodessa niin olisi ihan sama menehtyykö joku vai ei. Anteeksi vaan mutta siltä minusta nyt tuntuu...

Tytölle annettu lisämaitoa, lämmintä sokerivettä ja vielä extrana vähän homeopatiaakin. Tyttö alkaa piristymään ja äsken kun sen punnitsin niin tämän päivän aikana on painoa tullut reilut 40 g. Ja minä en todellakaan ole mikään kukkahattutäti, mutta otan käyttöön kaikki niksit mitä jollain on tarjota. Ja tiedoksi vaan kaikille että kitalaki on tarkistettu. Ja kyllä minullakin sen verran maalaisjärkeä on että kuolevaa pentua en yritä henkiin herättää. Ainoastaan antaa lisäpotkua toisen hieman kivikkoisella tiellä....Saattaahan se olla että tuosta ei eläjäksi ole mutta hieman olen ainakin sitä yrittänyt auttaa.

Tässä pennut 6 vrk. osa emän takana lämpimässä. Vaikka ei tuolla pentuhuoneessa viileä ole + 26-28 koko ajan.

001%20%282%29-normal.jpg