Huomenna töihin, tosin ihan vaan muutamaksi tunniksi. Lupasin lomalle jäädessäni käydä tekemässä lomalla muutaman työn pois, jota kukaan muu ei pysty tekemään. Tarkoitus oli olla töissä ke-to koko päivät, mutta sainkin esimiehen kanssa sovittua että menen kolmena päivänä ja olen vaan muutaman tunnin/ pvä. Tosin sovittiin myös että kun saan nuo hommat tehtyä, niin voin jäädä samantien jatkamaan lomaa. Minulla on siellä vielä kesätyttö pari viikkoa ja meitä kahtahan ei siellä tarvita.

Riinellä ei oikein meinaa maito riittää tuolle porukalle. Syö ja juo kyllä hyvin, lisäksi olen antanut kermaviiliä ja emänmaidonvastiketta juotavaksi. Ei auta Primperankaan vaikka sitäkin on nyt viikon verran syönyt. Lisävastiketta olen nyt antanut muutamalle pennulle kun ovat niin kiukkuisia ja nälkäisen oloisia vaikka ovat tissiltä juuri poistuneet. Tänään annoin pennuille pienet nokareet jauhelihaa ja maistuihan tuo. Pikkuhiljaa on pakko alkaa niille lisäruokaa antamaan. Muuten ovat oikein tyytyväistä porukkaa, kunhan vatsat on täynnä :) Tänään leikkasin pennuilta ensimmäisen kerran kynnet, kyllä ne neulanterävät olikin. Madotus pitää hoitaa heti huomenna, Canexit jo kaapissa odottamassa.

Orkidean olen saanut aivan mahtavaan kukkaan ja toinen orkidea kasvattaa kovasti uutta kukkavartta, jossa näkyy jo olevan nuppujakin. Kerran viikossa olen nuo upottanut pesuvatiin ravinneveteen, lisäksi muutin ne hämärästä olohuoneesta valoisaan keittiöön. Luulen että tuo huoneenvaihdos sai ne innostumaan :)

005-normal.jpg