Tänään otin työn alle opetella tuota kameran käyttöä taas kerran ja hei, nytpä saan sillä räpsittyä peräperään kymmeniä kuvia, jes ! Luulisi että kun kamerassa on vara valita monta eri käyttötapaa, Auto, Sport jnejne niin jossain olisi valmiina tuo nopeiden kuvien otto, no eipä ollut vaan itse piti se käydä ohjelmoimassa yhden "napin" taakse. No nyt se on olemassa ja hyvä niin.

Viimeyö meni aivan pipariksi särkevän ja puutuvan käden takia, kostautui siis se eilinen painavan lehtipuhaltimen kanniskelu ja käyttö. Lisäksi vielä eilen pesin autoni ulkoa ja sisältä ja käsi joutui koville jo siinä hommassa. Ei paljon tullut nukuttua ja aamulla kun isäntä heräili niin minä vasta torkahdin. Hän olikin sitten ulkoiluttanut koirat aamulla ja minun ei herätessä tarvinnut muuta kuin lyödä niille ruokaa eteen. Tänäänkin olen jo tuolla pihalla ollut haravoimassa ja sekään ei varmaan tee hyvää kädelle mutta so what. ei tässä voi ihan mitään tekemättömäksikään heittäytyä.

Tänään herkuteltiin karjalanpaistilla, se on mukavaa viikonloppuruokaa kun on aikaa haudutella uunissa . Lisäkkeeksi keitin isännälle pottuja ja itselleni kukkakaalia ja parsakaalia. Karppaus minulla näet menoillaan, ja hyvin on mennytkin, pääsin kunnolla alkuun ja nyt on hyvä vauhti päällä, yleensä en pääse alkua pidemmälle kun jo sorrun hiilarimössöihin :)

Huomenna kesälomapäivä !

Äsken olin koirien kanssa pihalla napsimassa kuvia.

Veeti ja tytöt.

Riine ja Hulda

Hulda ja aarre

Riine

Väsyneet siniset :)