Minäpä olenkin täällä nyt kesäleskenä tämän viikon ja pyöritän tätä hullunmyllyä töiden ohella ihan yksikseni. No eipä tämä ensimmäinen kerta ole ja mikäs täällä on koirien kanssa ollessa. Isäntä lähti viikoksi reissuun, kotiutuu vasta sunnuntai-iltana, minulla on siis melkein loma :) Tosin olen ajatellut käyttää tämän viikon huushollin siistimiseen ym. kun ei ole ketään jaloissa pyörimässä. Petivaatteet juuri vaihdoin ja koneellinen pyykkiä pyörimässä.

Eilen käytiin Keuruulla Lunan kanssa hakemassa näyttelystä H. Arvostelu oli muuten ihan hyvä mutta likaisen värin takia päätti tuomari rankaista sitten oikein kunnolla. Tällainen reissu tällä kertaa. Ensiviikonloppuna Lunalla olisi vielä Lohjan reissu ja siihen loppuukin sitten toistaiseksi Lunan esiintymiset. Riinen olen ilmoittanut Kotkassa parin viikon päästä olevaan näyttelyyn mutta olen nyt kahden vaiheilla lähdenkö sen kanssa reissuun. Mietitään...

Pihassa on aivan huumaava tuoksu, kielot ja sireenit kukkii täyttä häkää. 

004%20%282%29-normal.jpg

007-normal.jpg

Etsintäkuulutus ! Omistajaa etsitään :)

Tällaisen tupakka-askin löysin auton lattialta tänään töistä tullessani. Meillä ei tätä merkkiä polteta ja kukaan minun viimeaikaisista kyytiläisistä ei tietääkseni polta ollenkaan. Mysteeri...

004%20%283%29-normal.jpg